Etui malowane do Xiaomi Redmi Note 10 / 10s wzór serca + szkło
Opis
Etui malowane
Przy wyborze etui na telefon warto zwrócić uwagę nie tylko na kwestię bezpieczeństwa, lecz również na jego niepowtarzalny design.
Etui malowane w wybrany przez Ciebie wzór pomoże Ci wyróżnić się w grupie znajomych. Odłóż do szuflady stare, nudne etui i zaskocz wszystkich żywymi i wyrazistymi kolorami nowej, wyjątkowo elastycznej nakładki, która ochroni Twój telefon.
Nadruk
Nadruk na czarnym, matowym, silikonowym etui wykonywany jest w bardzo intensywnych kolorach odpornych na ścieranie, co pozwoli długo cieszyć się jego zdobniczymi właściwościami. Wzór się nie wyciera i nie traci intensywności przy codziennym użytkowaniu telefonu, dzięki czemu nie trzeba go często wymieniać.
Nieuciążliwy design daje mieszankę klasycznego etui i oryginalnego, wyrazistego zdobienia, nadając zadziornego charakteru Twojemu telefonowi.
Ochrona
Etui jest doskonale dopasowane do Twojego telefonu, co dzięki odpornemu na łamanie i pęknięcia silikonowi zapewnia mu maksymalną ochronę. Podwyższone ranty amortyzują siłę uderzenia w przypadku upadku, a wykonana z dbałością o szczegóły ochrona aparatu nie wystaje poza obrys całego etui, co czyni go bardzo wygodnym i praktycznym.
Etui malowane posiada wszystkie niezbędne wycięcia, np. na słuchawki i ładowarkę, dzięki czemu jest bardzo funkcjonalne, a jego użytkowanie jest bardzo wygodne.
W zestawie znajduje się również szkło hartowane 9H PREMIUM TEMPERED GLASS ®, które doskonale chroni ekran przed zarysowaniami i większymi uszkodzeniami. Do szkła dołączone są dwie ściereczki do czyszczenia ekranu (mokra i sucha), umożliwiające bardzo łatwe i precyzyjne umiejscowienie go na płaskiej części ekranu (szkło jest mniejsze i nie pokrywa całej powierzchni wyświetlacza). Pomimo najwyższej twardości 9H, ekran zachowuje pełne właściwości dotykowe, a 100% przeźroczystości szkła daje komfort w użytkowaniu telefonu.
Dane techniczne
Kolor | wielokolorowy |
Materiał | tworzywo sztuczne |
Typ | nakładka na plecki |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.