Regulamin promocji 2+1

Regulamin promocji  „2+1 – kup trzy etui zapłać za dwa” (dalej: „Promocja”)

 

  1. Organizatorem Promocji jest Krainagsm Ławniczak Spółka Komandytowa Osowa Sień 90A, 67-400 Wschowa, NIP 497-009-52-27 REGON: 527804992 (dalej: „Organizator”), właściciel marki KrainaGSM (dalej: „Marka”).
  2. Promocja  prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Promocja prowadzona jest pod nazwą „2+1 – kup trzy etui zapłać za dwa” i obowiązuje w sklepie internetowym KrainaGSM https://krainagsm.pl/
  4. Promocja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych ( t. j. Dz. U. 2023, poz. 227 ze zm.).
  5. Promocja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego ( t.j. Dz. U. 2023, poz. 1610 ze zm.).
  6. Informacja o Promocji dostępna jest na https://krainagsm.pl/oraz na profilu Marki prowadzonym w mediach społecznościowych na portalu Facebook.
  7. Promocja polega na tym, że każdy Klient, który w czasie trwania Promocji wyrazi chęć zakupu 3 (trzech) dowolnych etui ze sklepu internetowego https://krainagsm.pl/  poprzez umieszczenie wybranych Produktów w Koszyku, uprawniony będzie do nabycia najtańszego lub (w przypadku, w którym Produkty będą w identycznej cenie) – jednego z Produktów w identycznej cenie z 3 (trzech) Produktów GATIS.  W przypadku nabycia wielokrotności trójek, tj. 6, 9, 12, etc. Produktów, obniżka ceny dotyczyć będzie najtańszych spośród wszystkich Produktów. W przypadku nabycia Produktów w ilości innej niż 3 albo wielokrotność trójek, obniżka ceny dotyczyć będzie najtańszych Produktów.
  8. Możliwość skorzystania przez Uczestnika z Promocji nie jest ograniczona ilościowo.
  9. Promocja trwa od 9 października 2023 roku od godziny 8:00 do 31 grudnia 2026 roku, do godziny 23.59. lub do wyczerpania zapasów Produktów objętych promocją, w zależności od tego, która okoliczność nastąpi pierwsza.
  10. Promocja łączy się z wyprzedażą. Nie łączy się z innymi promocjami, obniżkami cen prowadzonymi na https://krainagsm.pl/, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
  11. W przypadku skorzystania przez Kupującego - będącego konsumentem - z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość kupujący jest zobowiązany do zwrotu wybranego produktu promocyjnego zakupionego w promocyjnej cenie wynoszącej 0,00 zł brutto wraz z pozostałymi towarami, które zwraca w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży.
  12. Ewentualne reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać Organizatorowi zgodnie z danymi wskazanymi w Regulaminie Sklepu, w szczególności mailowo na adres korespondencyjny Organizatora: na adres e-mail: biuro@krainagsm.pl
  13. Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: dane identyfikacyjne i adresowe Kupującego, numer zamówienia, opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji, zdjęcia wady/uszkodzenia. Organizator dołoży starań, aby reklamacja została rozpatrzona w terminie 7 dni od dnia jej wpływu. Maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni.
  14. Postanowienia Regulaminu nie stoją w sprzeczności z przepisami Kodeksu Cywilnego, a także z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującymi, a mającymi zastosowanie do kwestii poruszonych w niniejszym regulaminie oraz nie stanowią przeszkody w skorzystaniu przez Uczestnika z uprawnień przewidzianych przepisami Ustawy oraz dochodzeniu przez Uczestnika roszczeń na podstawie przepisów Ustawy, tzn. przede wszystkim Uczestnik uprawniony jest do złożenia reklamacji w stosunku do nabytych Produktów.
  15. Treść Regulaminu jest dostępna na stronie https://krainagsm.pl/, w zakładce „Regulaminy”.
  16. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt z organizatorem jest możliwy korespondencyjnie na adres e-mail biuro@krainagsm.pl
  17. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda Uczestników na udział w Promocji oraz art. 6 ust. 1 lit f tj. prawnie uzasadniony interes administratora, w szczególności w zakresie rozpoznawania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  18. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do udziału w Promocji.
  19. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek wydania Nagród Zwycięzcom czy złożenia reklamacji, w zakresie danych identyfikacyjnych, adresowych.
  20. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Promocji, a po jego zakończeniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego, w którym przeprowadzono Promocję.
  21. Organizator realizuje prawa osób, których dane dotyczą, tj. dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
  22. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, Uczestnik ma prawo cofnąć zgodę, w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody wymaga zgłoszenia elektronicznego na adres e-mail biuro@krainagsm.pl
  23. Odbiorcą danych są: podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi pocztowe, podmioty z którymi współpracuje Organizator w ramach usług księgowych i podatkowych, organy publiczne na podstawie i w granicach prawa w szczególności jak Krajowa Administracja Skarbowa, organy ścigania.
  24. Dane osobowe nie są przetwarzane automatycznie i poddawane profilowaniu.
  25. Prawem właściwym dla stosunków wynikających z niniejszego Regulaminu i dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z niniejszym Regulaminem jest prawo polskie.
  26. Skargi i reklamacje związane z funkcjonowaniem Promocji, a także związane z realizacją korzyści z niego wynikających, mogą zostać złożone w drodze wiadomości mailowej na adres: biuro@krainagsm.pl.
  27. Skarga lub reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres korespondencyjny lub adres e-mail oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi lub reklamacji oraz sposób, w jaki Uczestnik życzy sobie zostać powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji (list polecony albo wiadomość mailowa).
  28. Skargi i reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Organizatorowi. O rozstrzygnięciu skarżący zostanie poinformowany na podany przez siebie w formie dokumentowej na adres e – mail.
  29. Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  30. Organizator jest uprawniony do dokonywania zmian w Regulaminie, o ile nie spowoduje to pogorszenia warunków oraz zasad uczestnictwa w Promocji. W przypadku zmiany Regulaminu, informacja o zmianie oraz nowy Regulamin zostaną̨ opublikowane w kanałach, za pośrednictwem których prowadzona jest Promocja i są skuteczne z momentem ich opublikowania. Zmiana warunków Regulaminu pozostanie bez wpływu na prawa nabyte przed wejściem w życie zmian do Regulaminu.
  31. Organizator dokłada starań, aby ewentualne spory z Uczestnikami rozwiązać polubownie w ramach bezpośrednich kontaktów. Konsumenci mogą skorzystać z pomocy rzecznika konsumentów lub organizacji pozarządowych działających na rzecz konsumentów. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ( https://www.uokik.gov.pl ).
  32. Regulamin obowiązuje od dnia 9 października 2023 roku.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium