Nakładka ANTI-SHOCK do Samsung Galaxy A22 5G + szkło
Opis
Etui anti-shock na telefon to nakładka o dyskretnym wyglądzie a jednocześnie spełniające swoją funkcję ochronną. Przeźroczyste ( ukazuje prawdziwy kolor Twojego telefonu ) i ultra cienkie przeznaczone dla osób, które nie tolerują użytkowania telefonów w grubych pokrowcach.Wykonane z elastycznego silikonu dzięki czemu z łatwością można ją założyć i ściągnąć ze smartfona. Tworzywo z którego jest wykonane zapewnia pewne trzymanie go w dłoni dzięki czemu korzystanie z niego jest niezwykle komfortowe
Podwyższony rant etui idealnie zabezpiecza wyświetlacz Twojego telefonu, dzięki czemu nie musisz się martwić o zarysowania
Pokrowiec posiada wycięcia przypasowane do danego modelu telefonu, co pozwala na doskonałe dopasowanie z urządzeniem.
W zestawie znajduje się również szkło hartowane 9H PREMIUM TEMPERED GLASS ®, które doskonale chroni ekran przed zarysowaniami i większymi uszkodzeniami. Do szkła dołączone są dwie ściereczki do czyszczenia ekranu (mokra i sucha), umożliwiające bardzo łatwe i precyzyjne umiejscowienie go na płaskiej części ekranu (szkło jest mniejsze i nie pokrywa całej powierzchni wyświetlacza). Pomimo najwyższej twardości 9H, ekran zachowuje pełne właściwości dotykowe, a 100% przeźroczystości szkła daje komfort w użytkowaniu telefonu.
- Dyskretny wygląd
- Przezroczyste i ultra cienkie
- Antypoślizgowy silikon
- Wykonane z elastycznego tworzywa TPU
- Doskonale dopasowane
- Posiada wszystkie potrzebne wycięcia ( na kamerę , słuchawki, ładowarkę, itp.)
SZKŁO HARTOWANE 9H
PREMIUM TEMPERED GLASS ®
- Szkło na płaską część ekranu (szkło jest mniejsze i nie pokrywa całej powierzchni wyświetlacza)
- Pełne bez wycięcia
- Chroni ekran przed uszkodzeniami i zarysowaniami
- Zachowuje pełne właściwości dotykowe
- O najwyższej twardości 9H
- Bardzo łatwe w montażu i demontażu
- 100% przeźroczyste
- W zestawie szkło hartowane oraz 2 ściereczki do czyszczenia ekranu (mokra i sucha)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.