Eleganckie zamykane etui do Xiaomi Redmi Note 11 Pro czerwone + szkło
Opis
Eleganckie zamykane etui zachwyca swoją wygodą i klasyczną formą.
Wykonane ze skóry ekologicznej z metalową ramką będzie doskonałą ochroną telefonu dla osoby multifunkcyjnej i dobrze zorganizowanej.
Posiada zamknięcie na magnes, co pozwala ochronić telefon dosłownie z każdej strony. W wewnętrznej części klapki znajdują się również praktyczne kieszonki, z przeznaczeniem na karty płatnicze i drobne dokumenty.
Wewnątrz znajduje się delikatny zamsz, który starannie okala telefon, zapobiegając jego przemieszczaniu się. Zarówno w gumowej wkładce, jak i zewnętrznej części etui znajdują się wszystkie niezbędne wycięcia, np. na ładowarkę, aparat, słuchawki itp. Również wycięcia w górnej części klapki umożliwiają prowadzenie rozmów nawet, gdy etui jest zamknięte.
Chociaż etui wydaje się masywne, to po założeniu go na telefon wrażenie to odchodzi w siną dal, a telefon zachowuje swoją smukłą formę. Materiał, z którego jest wykonane, jak i konstrukcja nie powodują zmniejszenia zasięgu, co pozwala w pełni cieszyć się wszystkimi funkcjami telefonu.
Dodatkowym atutem etui Skin jest jego funkcja stojaka, który idealnie sprawdzi się na przykład przy oglądaniu filmów.
Etui ochroni telefon podczas upadku, doskonale pochłaniając wstrząsy, a dzięki klapce chroniony jest również ekran telefonu.
Do etui dołączone jest SZKŁO HARTOWANE 9H PREMIUM TEMPERED GLASS ®
Chroniące ekran szkło jest mniejsze i nie pokrywa 100% powierzchni wyświetlacza, mimo to jest doskonałym zabezpieczeniem przed wszelkimi uszkodzeniami. Dzięki swej technologii w pełni zachowuje właściwości dotykowe ekranu, jak również nie wpływa na jakość wyświetlanego obrazu.
Szkło hartowane o najwyższej twardości 9H jest bardzo łatwe w montażu, jak i demontażu. Do zestawu dołączone są dwie ściereczki do czyszczenia ekranu (mokra i sucha), ułatwiające precyzyjne założenie.
Dane techniczne
Kolor | czerwony |
Materiał | skóra ekologiczna |
Typ | pokrowiec zamykany z klapką |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.